Tez Ekonomi- Politik 2013

Katılım Bankalarında Bireysel Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketicilerin Katılım Bankaları Tercihinde Etkili Olan Faktörler

  • Kodu: 6755
  • Eserin Orjinal İsmi: Katılım Bankalarında Bireysel Pazarlama Faaliyetleri ve Tüketicilerin Katılım Bankaları Tercihinde Etkili Olan Faktörler
  • Türü: Tez
  • Alan: Ekonomi- Politik
  • Konu(lar): Katılım bankaları, Bireysel Pazarlama
  • Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2013
  • Tezin Yapıldığı Kurum: Atılım Üniversitesi
  • Sayfa Sayısı: 88
  • Keywords: marketing, participation banking, consumer
  • Anahtar Kelimeler: Bireysel, Pazarlama, Tüketici, Katılım, Banka, Bankacılık, Tercih, Faaliyet, Faktör