Makale Yönetim, Pazarlama, Muhasebe 2014

Comparative Study of the Impact of Marketing Mix on Attracting Students of Islamic Azad and Payam Nour University of Torbat-E-Jam

  • Kodu: 256
  • Eserin Orjinal İsmi: Comparative Study of the Impact of Marketing Mix on Attracting Students of Islamic Azad and Payam Nour University of Torbat-E-Jam
  • Türü: Makale
  • Alan: Yönetim, Pazarlama, Muhasebe
  • Konu(lar): marketing mix
  • Dili: İngilizce
  • Yayın Yılı: 2014
  • Dergi İsmi: Academic Journal of Research in Economics and Management
  • Cilt No: 2
  • Sayı No: 9
  • Yayın Yeri: Dubai
  • Yayınevi: Zainab Arabian Research Society for Multidisciplinary Issues (ZARSMI)
  • Sayfa Aralığı: 1-13
  • Keywords: marketing mix
  • Anahtar Kelimeler: Pazarlama Karması
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: İnternet Kaynakları
  • Internet Kaynaklari: http://public.eblib.com/choice/publicfullrecord.aspx?p=3372232