Makale İktisadi Düşünce 2016

TÜKETİCİLERİN HELAL ÜRÜN ALGISI VE HELAL ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

  • Kodu: 10009
  • Eserin Orjinal İsmi: TÜKETİCİLERİN HELAL ÜRÜN ALGISI VE HELAL ÜRÜNLERİ SATIN ALMA NİYETLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
  • Türü: Makale
  • Alan: İktisadi Düşünce
  • Konu(lar): Helal Ürün Algısı
  • Dili: Türkçe
  • Yayın Yılı: 2016
  • Dergi İsmi: Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Cilt No: 9
  • Sayı No: 1
  • Keywords: ANOVA, Halal Product, Preference of Halal Product, Halal Product Perception
  • Anahtar Kelimeler: Varyans Analizi, Helal Ürün, Helal Ürün Tercihi, Helal Ürün Algısı
  • Açıklama: PDF VAR
  • Bilgilerin Alındığı Kaynak: İnternet Kaynakları
  • Internet Kaynaklari: https://dergipark.org.tr/download/article-file/716198